eshop koupleny-topeni.cz | Obchodní podmínky

Košík: 0

0,00 Kč

Eshop-koupelny-topeni.cz/Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Prodávající

 

Danex-plast, s.r.o.
 
Sídlo společnosti a poštovní adresa:
Danex-plast, s.r.o.
Novoveská 535/7, Ostrava - Mar. Hory, 709 00

IČO : 47683007 

DIČ: CZ4768300

Společnost je zapsána v obchodním rejstříku u KS Ostrava,

spisová značka C 4752.


Kontakty: 
tel.: 596 624 358
mob.: 602 720 153
fax: 596 624 358
Náklady na telefonování na výše uvedená tel. číslo (čísla eshopu) jsou zpoplatněny podle aktuálního ceníku Vašeho operátora za hovory na běžná tel. čísla a tyto náklady si hradí zákazník sám.

 


 

Vymezení pojmů

  1. Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
  2. Dodavatel/prodávající - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
  3. Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
  4. Pokud není kupní smlouva se spotřebitelem uzavřena za podmínek podle výše uvedeného bodu 3, jde o uzavření kupní smlouvy podle Obchodního zákoníku.

Uzavření kupní smlouvy

  1. Okamžikem odeslaní objednávky kupujícím prodávajícímu se uzavírá kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím (spotřebitelem). Prodávající je povinen potvrdit objednávku a dodat kupujícímu objednané zboží. Povinnost dodat objednané zboží neplatí v případě vyprodání zásob.

Storno objednávky ze strany prodávajícího

  1. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku, nebo její část, v případě vyprodání zásob objednaného zboží nebo v případě objednání zboží, které není v nabídce eshopu.
  2. Pokud taková situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět způsobem, na kterém se oba dohodnou.
  3. Prodávající má právo objednávku stornovat také v případě, že zákazník vyplní chybné nebo neúplné kontaktní údaje a nelze ho kontaktovat nebo mu zboží doručit.

Storno objednávky ze strany kupujícího

  1. Kupující může objednávku stornovat kdykoliv, pokud ještě nebylo zboží, uvedené v objednávce, expedováno (předáno k přepravě). Storno objednávky může prodávající provést emailem nebo telefonicky.
  2. Pokud dojde ke stornování objednávky již expedovaného zboží, tj. zboží již předaného poště nebo přepravní společnosti, považuje se tento případ za vrácení zboží ve 14-denní lhůtě a náklady na přepravu zboží zpět k prodávajícímu hradí kupující.

Ceny zboží a náklady na dopravu a montáž

  1. Ceny, uvedené u jednotlivých položek zboží, jsou ceny včetně DPH, bez nákladů na dopravu, bez nákladů na montáž. Při zobrazení detailu zboží jsou uvedeny obě ceny  - výrazněji cena včetně DPH, méně výrazně cena bez DPH. Cena je uvedena vždy za kus nebo metr, příp. metry.
  2. Náklady na dopravu k zákazníkovi jsou uvedeny ve druhém kroku zpracování objednávky, jsou závislé na zvolené variantě dopravy, příp. osobního odběru (os. odběr - bez poplatku) a jdou na vrub zákazníka (náklady na dopravu nejsou v ceně zboží).
  3. V případě objednání zboží větších rozměrů - 2 m trubky, 2 m izolační pouzdra - je zákazník povinen si zvolit odpovídající dopravu (volba: PPL- izolace a 2 m trubky). V případě nutnosti rozdělení zásilky do více balíků, bude cena dopravy, telefonicky nebo mailem, upřesněna.
  4. Montáž zboží si zákazník zajišťuje vlastními silami nebo prostřednictvím montážní firmy, kterou si sám zajistí. Náklady na montáž jdou na vrub zákazníka (montáž není v ceně zboží).
  5. Ceny jsou platné v momentě objednávky.

Převzetí zboží

  1. DOPORUČUJEME! při převzetí zásilky dodané přepravcem provést vnější kontrolu zásilky. V případě vnějšího poškození zásilky, zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte nás, nebo sepište s přepravcem zápis o poškození zásilky. Pokud se rozhodnete takto poškozené zboží přijmout, vystavujete se možnosti, že při případné reklamaci prodávající prokáže na základě vámi podepsaného přepravního dokladu, že zásilka při jejím převzetí byla zvnějšku nepoškozena.
  2. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel.
  3. Spolu se zbožím obdrží kupující také fakturu (daňový doklad), která platí zároveň jako doklad o záruce (záruční list).

Platební podmínky

Způsob platby si volí zákazník sám ve druhém kroku objednávky.

  1. Dobírka (cena za platbu dle ceníku PPL nebo pošty). Platí se až při převzetí zboží.
  2. Převodem - po vyplnění a odeslání objednávky, proveďte platbu převodem, na základě údajů, které obdržíte v potvrzení objednávky, nezapoměňte vyplnit variabilní symbol (číslo objednávky). Ihned po obdržení částky na náš účet Vám bude zboží zasláno. Cena za převod peněžní částky je dána ceníkem banly kupujícího a hradí jí kupující.
    Číslo účtu pro zasílání plateb je: 476830077/5500 (Raiffeisen Bank, a.s.).
  3. Hotově (platba je zdarma). Platbu za objednávku provedete při osobním odběru hotově nebo kartou.

 

Doklad o prodeji

  1. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
  2. Prodávající vystaví účtenku/daňový doklad a zašle jej se zbožím, nebo mailem kupujícímu. V případě osobního odběru zboží na prodejně, jej předá kupujícímu při odběru zboží.

 

Způsoby dopravy nebo převzetí zboží

Způsob dopravy nebo převzetí zboží si volí zákazník sám ve druhém kroku objednávky.
  1. PPL - normální balík nebo balík na soukromou adresu (cena dopravy dle ceníku PPL). Přepravní služba zboží doručí až k Vám domů, následující den po jeho odeslání.
  2. Osobní odběr (doprava je zdarma). Zboží si můžete vyzvednout přímo v naší prodejně a zaplatit hotově nebo kartou.

Záruční doba, reklamace

  1. Na zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu. Pokud je délka záruční doby jiná (delší) než dána zákonem, je toto uvedeno u zboží v katalogu. Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím.
  2. Pokud dojde k poruše zboží v záruční lhůtě kontaktujte nás prosím telefonicky na 596 624 358 nebo emailem na eshop@danex.cz. Pro rychlejší vyřízení Vaší reklamace si prosím připravte (nebo nám zašlete) následující údaje:
    - jméno a příjmení a kontakt na vás
    - číslo objednávky (přišlo Vám v potvrzení o objednávce) nebo číslo dokladu ,který jste obdrželi spolu se zbožím
    - druh zboží k reklamaci
    - specifikujte závadu zboží
  3. Při převzetí zásilky dodané prostřednictvím přepravce doporučujeme provést kontrolu vnějšího stavu zásilky. V případě vnějšího poškození zásilky, zásilku od přepravce nepřebírejte a kontaktujte našeho obchodníka. Reklamace vnějšího poškození zásilky, která bude naší firmě oznámena po vašem převzetí od našeho přepravce, bude posuzována na základě podepsaného přepravního listu kupujícím.
  4. Odpovědnost za kompletnost nepoškozené dodávky nese dodavatel.
  5. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím kopie nabývacích dokladů vztahujících se k reklamovanému zboží, jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura-daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán).
  6. Při uplatnění reklamace zasláním poštou nebo přepravní službou, přijmeme takovou zásilku pouze ve formě cenného balíku, nikoliv dobírkou.
  7. Reklamaci řešíme ihned po obdržení reklamovaného zboží a řešení vámi uplatněné reklamace bude vycházet na základě vámi zvoleného zákonného požadavku podle charakteru závady a to opravou, výměnou, přiměřenou slevou či odstoupením od kupní smlouvy. Reklamace vyřizujeme v zákonné lhůtě 30-ti dnů. Zpravidla se snažíme (pokud je to technicky možné) vyřizovat reklamace rychleji. Přijímáme a řešíme reklamace všech prodávaných výrobků, ale u některých je rychlejší obracet se přímo na autorizovaný servis dovozce nebo výrobce zboží. Kontakt na autorizovaný servis najdete na záručním listu nebo návodu k použití, případně Vám ho rádi sdělíme. Pokud byste uplatňovali reklamaci přímo v autorizovaném servisu a setkali s problémy, neváhejte a kontaktujte nás.
  8. Pokud zákazník nezvolí při uplatnění reklamace svůj zákonný požadavek na její vyřízení a to zejména sdělením svého požadavku do reklamačního protokolu, případně nebude-li mít jeho požadavek oporu v zákoně, zvolí prodávající zákonné řešení reklamce dle svého uvážení. V takovém případě bude o způsobu řešení zákazník informován.
  9. Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  10. Reklamace v záruční době se nevztahuje na vady zboží způsobené :
    a) neodborným používáním v rozporu s návodem k použití
    b) mechanickým poškozením
    c) živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
    d) zboží bylo reklamováno po záruční době
    e) zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno
  11. Na stav a průběh reklamace se může zákazník informovat na tel.: 596 624 358 nebo na emailu: eshop@danex.cz
  12. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá kupující nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace.

Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – rozpor s kupní smlouvou

  1. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad a ve správném množství.
  2. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil
  3. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Práva plynoucí z odpovědnosti za vadu – záruční vady

  1. Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.
  2. Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat (v praxi se třetí stejná vada či čtvrtá vada jakákoli považuje za důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady jako v případě neodstranitelné vady).
  3. Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Vrácení zboží

  1. Odstoupit od kupní smlouvy (bez uvedení důvodu a bez sankce) lze do 14 dnů od převzetí zboží - předmětu objednávky v rámci kupní smlouvy uzavřené na dálku - mj. pomocí internetu (neplatí pro firmy a OSVČ). Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemně a  doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, nestačí pouze zaslat zboží bez písemného odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme, že takto nelze řešit případnou reklamaci vadného zboží!
  2. Zboží můžete vrátit osobně nebo poslat na naši adresu a to nikoli na dobírku. Vrácené zboží poslané zpět na dobírku nebude přebráno a vrátí se zpět odesilateli.
  3. Vrácení kupní ceny za zboží provádíme bankovním převodem na vámi, v písemném odstoupení od smlouvy, uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem. Peníze vrátíme do 14 dnů od doručení odstoupení od smlouvy.
  4. Pokud se tak kupující rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, včetně záručního listu, prodejního dokladu, českého návodu a veškerého dodaného příslušenství poslat na vlastní náklady zpět v uvedené lhůtě. Doporučujeme zboží pojistit.
  5. V případě poškozeného nebo nekompletního vráceného zboží, bude kupní cena (vrácená částka) snížena o náklady spojené s opravou poškozeného zboží nebo o doplnění příslušenství.
  6. Náklady na dopravu vráceného zboží, zpět prodávajícímu, nese kupující.

Ochrana osobních údajů

  1. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.
  2. Zákazník svou registrací (zadáním osobních údajů - jméno, příjmení, adresa, telefon, mail) dává společnosti Danex-plast, s.r.o. souhlas ke zpracování těchto osobních údajů. Společnost tyto osobní údaje použije výhradně pro vnitřní potřebu společnosti (k odeslání zboží, komunikaci se zákazníkem a evidenci objednávek zákazníka) a neposkytne je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží a společnost Naspers OCS Czech Republic, s.r.o. v rámci programu Heuréka ověřeno zákazníky, které je poskytnuta pouze emailová adresa a seznam objednaného zboží (tedy údaje bez jména, příjmení, adresy, tel. čísla).
  3. Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.


Zboží bylo vloženo do košíku.

Celkem máte v košíku:

ks zboží za
PŘEJÍT K OBJEDNÁVCE

Zapomenuté heslo
ZobrazitZboží k porovnání: 0 ks
Nahrávám